Apleistos buhalterijos tvarkymas
Jeigu ilgą laiką nevedėte buhalterinės apskaitos ar už buhalteriją atsakingi asmenys išėjo iš darbo nebaigę paruošti ataskaitų, gal įtariate, kad buhalterija gali būti klaidingai, neapdairiai vedama – tokioje situacijoje būtinas apleistos buhalterijos tvarkymas ir atstatymas.
Buhalterijos tvarkymui reikia skirti nemažai laiko, pastangų ir, be abejo, specifinių žinių. Jeigu patys netvarkėte ar neturite patirties šioje srityje, ar Jūsų įmonės buhalteris išėjo – tenka ieškoti naujo komandos nario. Visgi, šiam darbui atlikti, surasti kvalifikuotą darbuotoją užims tikrai daugiau laiko, nei pasamdyti buhalterines paslaugas teikiančią įmonę. Be to, pastarasis, kur kas vertingesnis sprendimo būdas Jūsų verslui – neatostogauja, neišeina iš darbo, nereikia papildomų investicijų kvalifikacijos kėlimui. O svarbiausia, kad nereikia nerimauti, jog darbai neatliekami ar visiškai sustojo.
Jeigu ieškote specialistų, išmanančių savo darbą – perleiskite apleistos buhalterijos tvarkymą mums. Siekiame tikslumo, pažangos ir profesionalumo veikloje, todėl apleistos buhalterijos tvarkymas dar nebuvo toks patogus ir paprastas – Jūs pristatote visus turimus dokumentus, mes juos suvedame, apdorojame ir pateikiame išsamią informaciją, ko dar trūksta. Tuomet atliekame antrinę kontrolę ir paruošiame trūkstamas ataskaitas. Apleistos buhalterijos tvarkymas galimas ir nuotoliniu būdu, kaip Jums patogiau – Added Value paslaugas pritaikome pagal kiekvieno individualius poreikius, nes technologijos suteikia galimybę veiksmingai komunikuoti, kad ir kur bebūtumėte!
AddedValue
AddedValue - tai licencijuota tarptautinės grandinės audito ir verslo apskaitos kompanija, savo veiklą grindžianti nuolatinės pažangos principu. AddedValue klientai yra tikri, jog ir rytoj jų įmonės finansai bus tvarkomi pridėtinę vertę kuriančiomis aukštosiomis apskaitos technologijomis. Mažiau darbo, daugiau kontrolės. Visoje Europoje.
Rinkdamiesi apskaitą ir auditą su AddedValue, renkatės pažangą, kuri išlaisvina.